it's my life...try to listen to it...

hye...nme sy cik lily...thx view my blog...
www.syikinhelina.blogspot.com

Saturday, February 26, 2011

special request...

ehem2...
eh korg2 ad nmpk ta mne cik yuyu...?
dr td cik lily cri dy ta jmpe2....
hmm...
.......................
hah ny dy...!jmpe pn...hehe....
sblm tuh na ckp dlu yg entry ny special utk cik yuyu....
knpe....?
sbb mse ktorg msh jd budk skul dlu,cik lily ad jnji na post sumthin every day kt fb tp krne masalah teknikal br ary ny cik lily dpt post....
tp sbb pnykt 'M' melanda,so cik lily decide na letk kt blog jela....
dpt kongsi nan korg skali...hehe...
cme cik lily ta dpt na kongsi sume sb sumbernye dibuat rete org....haha...
so time jela ap ad....
enjoy...

kalau hati ini rama-rama, maka terbanglah aku mencari dirimu yang hilang seribu hari dulu...
kalau hati ini awan, hujan yang turun pasti menghanyutkanmu ke arahku...
kalau hati ini pelangi, berada di bawah lindungan langit yang sama, mengapa cahayaku tidak terbias di matamu...?
kalau hati ini memori, mengapa engkau tidak mampu mengingatiku walau sudah berabad bersama...?
kalau hati ini udara, maka tanpaku tidak bernyawalah dirimu...
kalau hati ini jam, maka setiap detik adalah jantungku yang berdegup kerana dirimu...
kalau hati ini mawar, harumanku akan menemanimu walau kita terpisah antara dua benua...
kalau hati ini kamus, maka perbendaharaan katamu semua hanya tentang aku...
kalau hati ini matematik, maka kiraannya pasti kau tambah aku, bersamaan dengan satu...
kalau hati ini muzik, pasti engkau menyanyi siang dan malam tanpa henti...
kalau hati ini keju, maka cairlah aku setiap kali mendengar namamu...
kalau hati ini kapal terbang, akan kuterbangkan dirimu agar selalu dekat dengan diriku...
kalau hati ini kamera, aku rakamkan kenangan kita agar tidak pudar dan hilang daripada ingatan...
kalau hati ini madu, maka khasiatnya buat engkau sentiasa menginginkan aku...
kalau hati ini mimpi, akan aku datangi malam-malammu hingga kau tak mampu lari walau sesaat daripadaku...
kalau hati ini sungai, berabad pun alirannya tetap menghala ke arahmu...
kalau hati ini bunga api, percikannya memeriahkan hidupmu yang lama suram tanpa aku...
kalau hati ini selimut, maka terhindarlah dirimu daripada kedinginan malam...
wokey...that's it for now...
lg pn da byk gk la tuh cik lily letk...
naty ble sumber cik lily tidk dibuat rete lg,cik lily update ye...
i'll leave u guys with my fav song...
suits this entry so well...
it's NO OTHER by SUPER JUNIOR...
tgk sje taw,jtuh aty ta bule...sume pkwe cik lily...aww...enjoy...



p/s : ini sume dicopet from another my fav novelist...hehehe...daaa...

1 comment:

  1. ohh my dear syikin !

    anda telah diTAG oleh saya .

    sila ke blog saya . mai mai !

    http://ayuanakpapajoe.blogspot.com/2011/03/hahahahahaha-d.html

    ReplyDelete